Module I: Brandhouse, van goed bedrijf naar sterk merk

In module I geeft Ellen van Zanten van Business Openers u de handvatten om van uw goede organisatie een ‘sterk merk’ te maken. Wat maakt uw organisatie onderscheidend, relevant en authentiek? U krijgt vantevoren huiswerk om uw kernwaarden zo goed mogelijk te formuleren. Tijdens deze workshop maakt u uw aanscherpingen aan de hand van model van Jung en het Brandhouse waarin u de unieke kernwaarden, belofte en droom van uw organisatie opstelt.

U gaat naar huis met de ‘Brandhouse’ van uw eigen organisatie. Heel handig en onmisbaar als briefing voor marketing communicatie uitingen, het aannemen en aanscherpen van uw medewerkers en het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten.

Docent:Ellen van Zanten
Datum:dinsdag 24 januari 2017

Module II/III: Uw Business plan op 1 A4 – OGSM-methode

In module II en III maakt u een krachtig business plan op één A4: van visie naar actie! U gaat aan de slag met het OGSM-methodiek: Objective, Goals, Strategies en Measures. In Module II leert u hoe de methodiek werkt en maakt u de eerste opzet van uw eigen plan. Dan heeft u 6 weken de tijd om het Business plan af te maken. Tijdens module III presenteert u uw Business plan en scherpt u het aan door te sparren met uw mede cursisten/MKB ondernemers en met uw ervaren docent, de vakexpert en topconsultant Stephan Ledder van Business Openers.

U gaat naar huis met een compleet en realistisch Business plan voor de komende drie jaar die u elk kwartaal meet hoe u er voor staat. Doordat u vantevoren duidelijke keuzes maakt geeft het u en uw bedrijf focus en koers!

Docent:Stephan Ledder
Datum:dinsdag 31 januari 2017 en terugkomdag dinsdag 14 maart 2017

Module IV: Content Marketing

‘Waar bent u de STE in?’ Dat is het vertrekpunt van de vertaalslag naar uw content marketing plan. Niemand kan u dat beter leren dan Cor Hospes, dé autoriteit op het gebied van content marketing en auteur van het boek ‘Contentbijbel’. Storyteller Cor is een expert in het vertellen van verhalen die het waard zijn om te delen. Aan de hand van duidelijke en inspirerende voorbeelden, laat hij u de vertaalslag te maken naar uw eigen verhaal.

U gaat naar huis met een content marketing plan waar u meteen de volgende dag mee aan de slag kunt!

Docent:Cor Hospes
Datum:donderdag 16 februari 2017

Module V: Sales

Hoe maakt u, uw team en uw organisatie de vertaalslag naar Sales. Tijdens deze module gaat u aan de slag met de NLP-technieken en de RADAR methode om direct inzichtelijk te maken waar het goed gaat, waar het beter kan en hoe dit bereikt kan worden.

Docent:René van Stein
Datum:dinsdag 5 juli 2016
Tijd:van 15.00u – 21.00u, inclusief koffie, thee en diner.
Locatie:Grand Café Zo!, Paasheuvelweg 26, 1105 BJ Amsterdam Zuid-Oost

Prijs voor gehele leergang voorjaar 2016: EUR 1.495 excl BTW
Prijs voor gehele leergang najaar 2016: EUR 1.295 excl BTW. NB. Module V: Sales is geen onderdeel van de leergang in het najaar.