Content Marketing

Antal de Waij

Antal de Waij heeft vrijwel zijn hele loopbaan gewerkt op het snijvlak van de oude en digitale economie. Hij deed ervaring op bij diverse multinationale internetbedrijven als eindverantwoordelijk voor marketing. Tegenwoordig helpt hij organisaties met digitale strategie en content marketing via zijn toonaangevende contentmarketing bureau Engagement Media.

Hij helpt met zijn contentmarketing bedrijf organisaties met strategie en implementatie van hun contentorganisatie. Daarvoor gebruikt hij zijn ervaring als Digitaal Strateeg, Contentmarketing en ontwikkelt hij Communities. Hij weet haarfijn het kaf van het koren van digitale ontwikkelingen te scheiden en is in staat ingewikkelde zaken zodanig uit te leggen dat dit in de praktijk toepasbaar is.

Onlangs verscheen zijn boek Content! Zuurstof voor je Klanten. Met het hierin unieke Content Marketing Canvas Model. Dit is een praktisch instrument waarmee je alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen en uit te voeren in handen krijgt. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen.