Docenten

Share

Wilbert Savonije

Wilbert Savonije (1965) is afgestudeerd bedrijfseconoom met specialisaties in Strategie & Markering. Hij heeft de reguliere commerciële loopbaan doorlopen in FMCG van Productmanager naar Salesmanager naar Business Unit manager. Inmiddels is hij als ondernemer meer dan 20 jaar actief in het begeleiden van (internationale) organisaties op het grensvlak van Leiderschap ontwikkeling en Business Development. “Binnen […]

Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken

Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken kennen elkaar van reclamebureau TBWA, waar ze hebben geschreven voor klanten als Albert Heijn, ING Bank en Beiersdorf. Willemijn is nu freelance copywriter, schrijft onder meer voor Ziggo, Nuon en HEMA en geeft workshops copywriting aan studenten en professionals. Daniëlle is afgestudeerd taalkundige en als copywriter verantwoordelijk voor […]

Marcel Aalders

Marcel Aalders RM (48) is gespecialiseerd in merkpositioneringsvraagstukken en marketingstrategie. Als (interim-)marketingmanager met 25 jaar ervaring leidde hij vele herpositioneringstrajecten. Aalders werkt(e) voor o.a. Achmea, Prominent, Bavaria, Mars, Menzis, Anderzorg, Beter Horen, Monuta, VGZ, GITP en tal van dienstverleners. Hij is associate partner van klantbelevingsspecialist Altuïtion, jurylid van de MarketingAwards (scale-up), regelmatig spreker op congressen […]

Walter Limpens

Walter Limpens is bij Neurensics Senior Research Manager. Als bedrijfskundige en psycholoog vertaalt hij communicatievraagstukken naar neuromarketing onderzoek, resulterend in waardevolle en unieke inzichten oor de klant. Daarnaast geeft hij fact-based communicatieadvies op basis van gedragswetenschappelijke kennis.

Sanne Kistemaker

Sanne Kistemaker is Creative Director bij het service design bureau Muzus. Met haar ruim 10 jaar ervaring en vanuit haar passie voor de service design ontwerp aanpak en de gebruiker, ontwikkelt zij waardevolle diensten voor organisaties en hun doelgroep. Ze werkt vanuit de menselijke kant van het ontwerpen en zet inzicht in de leefwereld van […]

Debbie Mous

Debbie heeft ruim 20 jaar ervaring in klantgericht innoveren en het ontwikkelen van marketingstrategieën voor succesvolle producten en diensten. Ze heeft gewerkt voor verschillende multinationals en MKB bedrijven in consumer durables en digitale producten. Vanaf haar eerste baan als UX Designer tot haar huidige werk als Interim Manager Marketing & Innovatie, is klantgericht innoveren altijd […]

Caroline Beck

Caroline Beck is senior service designer bij Livework. Livework is een internationaal service designer bureau met studio’s in Londen, Oslo en Rotterdam. Daar werken ze voor grote en kleine klanten, commerciële organisaties en overheden om overal de klant centraal te stellen en met de technieken van service design en ontwerpers, diensten te innoveren en verbeteren. […]

Marc Westeneng

Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor […]

Jean-Marc Bilderbeek

Jean-Marc Bilderbeek is een gepassioneerd professioneel veranderaar. Uniek is de combinatie van zijn ICT achtergrond, empathisch vermogen, pragmatische aanpak, kennis, openheid en gedreven karakter. Dit geeft hem het vermogen om écht contact te maken. Zijn motto: ‘mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden’. Zijn handelsmerk is om kaderloos en op doelgerichte wijze vernieuwende en […]

Arnold Roosendaal

Director and advisor who, together with his team, makes sure your organisation becomes compliant with the new privacy regulations.

Ayman van Bregt

Ayman van Bregt is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en van hieruit trainer, auteur en docent. Tevens is hij digitaal strateeg en als ondernemer actief in de creatieve industrie. Hij houdt zich bezig met het ontwikkelen van concepten, advies en training op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe […]

Gert Koot

Gedreven door de technologische ontwikkelingen gelooft hij steeds meer in de vicieuze cirkel van vertrouwen en aandacht als basis voor een succesvolle toekomst voor het vakgebied.