Share
Laden Evenementen

« All Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Dutch Marketing Awards 2018

29 maart 2018 - 17:30 - 23:59

Share

Kom op 29 maart samen met MKB forum naar de feestelijke avond van de Dutch Marketing Awards uitreiking!

De Awards worden door juryvoorzitter Marc van Eck en presentator Marijke Roskam van BNR namens NIMA, Adfo Groep en PIM uitgereikt in het KIT in Amsterdam. Tevens geeft Aljan de Boer zijn visie op de Connected Society, het spanningsveld tussen mens en technologie. Klik hier voor het programma.

Agenda Dutch Marketing Awards

  • 17:30 Ontvangst
  • 18:00 Walking diner
  • 20:00 Dutch Marketing Awards 2018 uitreiking
  • 22:00 Netwerkborrel
  • 00:00 Einde

Locatie: Koninklijk Instituut voor de Tropen

Schrijf u snel in! Speciale ticket prijs via MKB forum:

95,00Inschrijven

 

Wie zijn de finalisten Start-up of the Year?

  • Koupe
  • Swapfiets
  • The Avocado show

Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, ‘high ideals’, gezamenlijke waardecreatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.

In 2017 won: Picnic en in 2016: Vandebron

Wie zijn de finalisten Scale-up of the Year?

  • Girav
  • SRPRS.me
  • Yoghurt Barn

Deze finalisten hebben de afgelopen jaren aangetoond dat nieuwe initiatieven vernieuwing in een markt kunnen realiseren met een heel sterk concept dat vervolgens ‘merkwaardig’ in de markt wordt gezet. Het grootste compliment voor de categorie Scale Up is dat de vernieuwende initiatieven door anderen gekopieerd worden en zo een echt nieuw segment creëren.

In 2017 won: De Vegetarische Slagerij en in 2016: Dopper

Juryvoorzitter Van Eck over de geselecteerde organisaties: ‘Echte marketing gaat over een scherpe overtuiging verankeren in je merk. Die kun je vertalen naar klantgerichte proposities, die je vervolgens met een strategische aanpak in de markt zet, eventueel met creatieve communicatie. De tijden van een dun laagje chroom liggen definitief achter ons. Dat laten de finalisten van de Dutch Marketing Awards zien.’

Volgens Van Eck illustreren de genomineerde bedrijven dat de rol van marketing verandert: ‘Ons vak is springlevend en brengt steeds meer moois voort dat niet alleen waardevol is voor de klant en de eigenaar, maar ook steeds vaker voor de wereld. Als marketing de spil is in een organisatie en waardecreatie in het dna zit, maken ze echt het verschil. Het wordt spannender dan ooit om te gaan ervaren wie de winnaar is van al dit moois.’

Naast de Start-up en de Scale-up of the Year worden ook de Marketing Company of the Year, de Internal Branding Company of the Year en de Marketeer of the Year gekozen.

Klik hier voor alle finalisten 2018.

Gegevens

Datum:
29 maart 2018
Tijd:
17:30 - 23:59

Locatie

Koninklijk Instituut voor de Tropen
Mauritskade 63
Amsterdam,https://www.kit.nl/1092 ADNederland
+ Google Maps